Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 31 вакансий
  • Медицина
  • 367 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий
Рекомендуємо книгу
7 граней/таланту

Книга «7 граней/таланту» Білла Бонстеттера та Ешлі Бауерс практично недоступна широкому читачеві, оскільки видана обмеженим тиражем під егідою TTI Success Insights Ukraine. Її неможливо знайти на ринку «Петрівка», її неможливо придбати у книгарнях, хоч тема дуже важлива – як розкрити свій талант? І як розкрити таланти своїх підлеглих?

Що таке MBA в галузі управління охороною здоров'я? Навички та кар'єра

Управління бізнесом є невід’ємною частиною переважної більшості компаній, оскільки робота в найефективніший спосіб збільшує прибутки та ефективність будь-якої компанії. Це також справедливо в галузі охорони здоров’я, оскільки ефективне та надійне обслуговування гарантує, що пацієнти отримають найкращу підтримку. Ось де MBA в галузі управління охороною здоров'я має важливе значення. У цій статті ми обговорюємо, що таке MBA в галузі управління охороною здоров’я, які навички отримують студенти в цьому ступені та потенційні кар’єрні шляхи для людей, які мають цей ступінь.
Що таке MBA в галузі управління охороною здоров'я?

Ступінь МВА в галузі управління охороною здоров'я - це ступінь, спрямований на підготовку студентів до адміністративних і керівних посад у компаніях охорони здоров'я. Цей ступінь схожий на інші курси МВА тим, що він підкреслює ділове адміністрування як основний принцип курсу. Навпаки, курс управління охороною здоров'я має значно більший акцент на примхи галузі охорони здоров'я та допомагає випускникам працювати з проблемами галузі охорони здоров'я.

Студенти, які здобувають цей ступінь, можуть навчитися широкому спектру унікальних навичок. До них належать більш стандартні бізнес-навички, такі як способи отримання прибутку, на додаток до навичок, пов’язаних із охороною здоров’я, таких як керування ротою, збалансування ресурсів і вирішення суперечок на робочому місці. Цей діапазон різних навичок і компетенцій готує випускників до кар'єри в управлінні охороною здоров'я, а також приносить користь потенційним працівникам на таких посадах, як стандартне управління бізнесом і адміністративні посади.
Якими навичками володіють випускники?

Завдяки часу, проведеному на курсі, випускники зі ступенем MBA в галузі управління охороною здоров’я мають широкий спектр навичок і компетенцій в результаті свого навчання. Ці навички покращують потенціал цих випускників на робочому місці. Дізнайтеся більше про конкретні навички, які має випускник з управління охороною здоров’я наприкінці курсу:
спілкування

Спілкування є невід’ємною частиною ролі будь-якого керівника чи адміністратора. Обговорення ролей і обов’язків співробітника краще позиціонує всі залучені сторони для вирішення майбутніх викликів і є найбільш ефективним, коли адміністратор розуміє, що кожен йому говорить. Це означає, що випускники ефективного менеджменту охорони здоров’я щоденно використовують поєднання вербальних, невербальних і письмових навичок спілкування. Краща комунікація означає чіткість повідомлення в усій організації, що робить навички спілкування необхідними для досягнення кращих результатів в організації охорони здоров’я.

Управління часом

Одним із найбільш обмежених ресурсів будь-якої організації є час. Якщо в організації є обмеження на кількість співробітників і робочий час, повне використання робочого часу має важливе значення. Розуміння кожного поточного завдання організації та призначення правильних співробітників для виконання правильних завдань означає, що компанія працює ефективніше. Це може допомогти персоналу своєчасно вирішувати проблеми та виконувати роботу за графіком, підтримуючи пацієнтів і клієнтів якнайкраще.
Фінансовий менеджмент

Хоча доходи є меншою проблемою для управлінського персоналу державного сектору, управління витратами та видатками залишається одним із найважливіших аспектів цієї ролі. Лікарні та інші медичні організації мають обмеження на свої бюджети залежно від урядової політики та шаблонів місцевих органів влади. Це означає, що фінансовий менеджмент є важливою навичкою для випускників менеджменту охорони здоров'я. Фінансове управління гарантує, що всі відділи охорони здоров’я мають необхідну підтримку та обладнання, тому пацієнти отримують необхідну допомогу, а лікарня продовжує пропонувати всі необхідні послуги.
Вирішення конфліктів

Як і на всіх робочих місцях, у медичному середовищі час від часу виникають конфлікти. Незалежно від того, чи це проста особиста суперечка між двома працівниками, чи щось складніше, оскільки співробітники сперечаються про лікування пацієнта, ефективне вирішення конфлікту є ключовим. Навички вирішення конфліктів, розроблені на курсах MBA з менеджменту охорони здоров’я, гарантують, що вся команда працює разом у пошуку найкращих можливих рішень для пацієнтів, а не призводить до проблем між членами команди.

Управління проектами

Нарешті, багато медичних закладів зосереджуються на довгострокових проектах як основі своєї роботи. Це включає зміну зовнішнього вигляду приміщень охорони здоров’я, модернізацію технічних засобів власності та навіть збільшення чисельності робочої сили протягом тривалого періоду. Управління проектами є важливим у таких випадках. Курси MBA з управління охороною здоров’я включають розділи з управління проектами, тому випускники розуміють балансування робочого навантаження між співробітниками, досягнення конкретних термінів і коригування цілей відповідно до поточного прогресу. Це забезпечує більш ефективне досягнення результатів проекту.
Які шляхи кар'єри доступні для випускників менеджменту охорони здоров'я?

Для випускників медичних закладів доступний вибір різних кар’єрних шляхів. Вибір правильної кар’єри є ключовим, оскільки це гарантує, що ви отримаєте задоволення від часу, проведеного на обраній вами посаді. 

1. Генеральний директор лікарні

Основні обов’язки: Основні обов’язки генерального директора лікарні включають управління наймом і звільненням персоналу в лікарні. Вони також можуть балансувати бюджети між низкою різних відділів і укладати угоди з постачальниками щодо закупівлі медичних матеріалів і ресурсів. Наявність навичок ефективної комунікації, управління часом і прийняття рішень є важливими для виконання цієї ролі.

2. Медичний консультант

Основні обов’язки: основні обов’язки консультанта з охорони здоров’я включають консультування персоналу лікарні чи клініки щодо структурних рішень. Вони також можуть підтримувати культурні зміни в організації та допомагати постійному персоналу в розробці довгострокової стратегії лікарні. Медичний консультант працює незалежно, як частина консультації або на основі самозайнятості.

3. Підприємець

Основні обов’язки: як правило, підприємець у медичному секторі розробляє бізнес-плани, збирає капітал для бізнесу, наймає та звільняє співробітників і може укладати угоди з постачальниками. Вони також можуть реалізовувати стратегію компанії, залежно від стадії даного бізнесу. Підприємець може працювати самостійно на основі індивідуальної підприємницької діяльності.

4. Адміністратор охорони здоров'я

Основні обов’язки: Основні обов’язки адміністратора або помічника медичного закладу включають підтримку лікарні в організації та зберіганні документації пацієнтів. Вони також можуть призначати зустрічі та співбесіди та підтримувати управлінський персонал у створенні чергувань на робочому місці в лікарні. Володіння сильними навичками спілкування та терпіння є ключовими для досягнення успіху в цій ролі.

Які передумови для цього курсу?

Щоб потрапити на курс МВА з менеджменту охорони здоров’я, необхідно виконати кілька передумов. Це гарантує, що університет приймає лише тих, хто має хороші шанси отримати ступінь. Дізнайтеся більше про найпоширеніші передумови нижче:
Результати іспиту

Наявність належної початкової кваліфікації є ключовим. Це означає A-levels високого стандарту, на додаток до отримання GCSE, включаючи англійську мову та математику принаймні на прохідному рівні. Що кращі ваші результати, то більша ймовірність успіху вашої заявки. Фахівці приймальної комісії також можуть оцінити відповідні кваліфікації, такі як бізнес-дослідження або рівень менеджменту A-levels, коли вони розглядають вашу заявку.
Особиста заява

Сильна особиста заява є ще однією передумовою для отримання місця на цьому курсі. Це окреслює, ким ви є як особистість, причини вибору курсу та чому ви є ідеальним кандидатом для вступу до університету. Сильна особиста заява підвищує ваші шанси на успішне подання заявки та додає вашій формі заявки рівень індивідуальності. Пишучи особисту заяву, будьте точними у своїх формулюваннях, оскільки може бути загальне обмеження кількості слів. Тому точне використання кожного слова гарантує, що ви справите найкраще враження.
Список літератури

Переконливі рекомендації корисні для будь-якої програми, чи то академічної, чи зосередженої на працевлаштуванні. У цьому випадку корисно мати довідку від вашого вчителя, яка дає більше інформації про вас як про учня. Рекомендації з будь-якого досвіду роботи є корисними та дають більш повну картину вашого минулого в різних робочих середовищах.

Шукаючи посилання, запитайте особу, про яку йдеться, перш ніж записувати її ім’я. Це означає, що референт має можливість підготувати відповідь від вашого імені. Це може допомогти команді з обробки заявок отримати краще уявлення про вашу особистість і риси якомога точніше.

Інтерв'ю

Деякі курси вимагають академічної співбесіди перед прийняттям на курс. Це включає в себе лектора або репетитора, який обговорює з вами курс і розпитує більше про вашу особистість, інтереси та академічне минуле. Співбесіда є останнім кроком у процесі перед прийняттям на курс.

У цих випадках найчастіше інтерв’юерами є викладачі та репетитори. Це пояснюється тим, що люди, які ведуть курс, виграють від розуміння своїх студентів до початку курсу. Вони знають, чи підходить особа для курсу, і ця інформація керує рішенням про прийом.

Источник: www.uk.indeed.com

подписаться на рассылку

Календар подій


<Пред След>
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

LinkedIn Facebook ВКонтакте