Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 33 вакансий
  • Медицина
  • 364 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

Наскільки глибоко можна зазирнути у вічі співробітнику

Success Insights – нова послуга оцінки персоналу, виведена компанією «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» на фармацевтичний ринок України у січні 2012 року. Що таке Success Insights? Це комплекс сучасних інструментів оцінки (тестів та опитувальників), які дозволяють оцінити параметри, найбільш важливі для створення успішної команди: насамперед мотивацію та поведінкові профілі її членів. Як це працює? Ми намагатимемося відповісти на це запитання.
Кадрова газета "Фарма Персонал Review", видавець спеціалізована рекрутингова агенція "ФАРМА ПЕРСОНАЛ"
Автор: Олена Биченок

Усі причетні до рекрутингу знають, що знайти людей — лише півсправи. Перед ухваленням остаточного рішення необхідно оцінити кандидатів і вибрати найкращого — відповідно до вимог замовника, зрозуміло.
Весь арсенал методик відбору, яким володіють рекрутери та HR-менеджери, є різними видами інтерв'ю: особисте, телефонне, інтерв'ю з компетенцій, кейс-інтерв'ю, глибинне, інтерв'ю за цінностями і т. д. у результаті їх достовірність рідко перевищує 40%.
Але 40% – це дуже мало! Тому для вдосконалення відбору, підвищення точності, окрім стандартних методів інтерв'ю, використовують ще й інструментальні методи – тести, опитувальники.
Як DISC вирішує проблеми HR-ів
У цій статті ми розповімо про одну з базових методик, більш відому як DISC — визначення поведінкових характеристик людини. Дослідження показує, які саме чинники у поведінці людини переважають, якого стилю поведінки він схильний.

DISC — це абревіатура з 4 англійських букв:

D — Dominance (домінування)

I — Influence (вплив)

S — Steadiness (сталість)

C — Compliance (відповідність)

Якщо переважає поведінковий фактор D (домінування), для людини природно приймати і кидати виклики, боротися і перемагати конкурентів, працювати в стані драйву, націленості на результат - тут він найкращий і принесе найбільшу користь. Якщо ж такого співробітника перенести в невластиві йому умови, якось: жорсткої підпорядкованості, директивності, відсутності ініціативи, ви втратите цінного працівника, бо він стрімко залишить ряди компанії в найближчому майбутньому.
Дайте йому працювати відповідно до своєї домінуючої лінії поведінки - і ви отримаєте співробітника, завжди орієнтованого на результат (прибуток для компанії) і високоефективного навіть в умовах жорсткої конкуренції.

Ключова домінанта I (вплив) – націленість на людей, ідеї, спілкування. Це, як правило, люди дуже комунікабельні, екстраверти. Найкращий спосіб зіпсувати життя такій людині — відправити її обробляти бази даних. У найближчому майбутньому на нього чекає або депресія, або нова робота. Коли ж сильні сторони натури затребувані, команда здобуде колегу, який з легкістю вийде зі скрутної ситуації, знайде креативне вирішення будь-якого завдання, мотивує оточуючих, залагодить конфлікти тощо.

Провідний поведінковий фактор S (постійність): його носій буде ефективним у стабільному, передбачуваному середовищі. Це надійні командні гравці, які чудово уживаються з лідером, лояльні, терплячі та співпереживаючі.

І нарешті, людям із поведінковою домінантою С (відповідність) життєво необхідним є розуміння системи та заданих стандартів роботи — без цього їм дуже важко взаємодіяти та бути ефективними. Коли в організації стандарти чітко визначені, такі співробітники чудово працюють, орієнтовані завдання і приділяють увагу деталям.

 

Секрети DISC
Замовивши оцінку співробітника з використанням DISC, компанія отримує на одну особу 2 графіки - у чому ж загадка? Все досить просто, оскільки інструмент поведінковий, він оцінює дві сторони особистості людини:
Природний стиль поведінки – природа людини. Змінити його дуже складно, це досягається багаторічною цілеспрямованою роботою над собою.
Адаптований стиль поведінки - результат взаємодії особистості та суспільства. Характерний людини на даний час для конкретної роботи, на конкретній позиції, в конкретній компанії.
Природний і адаптований стилі поведінки однієї й тієї ж людини можуть дуже відрізнятися, особливо коли людина працює у середовищі, що не відповідає його природі. Для адаптації доводиться здійснювати над собою насильство: посилити самоконтроль, змінюватись, підлаштовуватись — це часто закінчується емоційним вигорянням. Ну, а виключити «перегрів» можна, спочатку задаючи правильні параметри для підбору нових співробітників, щоб природний стиль поведінки відповідав умовам роботи в компанії.
Почати «селекцію» ідеального співробітника слід ще при складанні заявки: HR-менеджерам та безпосереднім керівникам необхідно визначитися, якими особистісними якостями та стилем поведінки повинен мати співробітник. І в цьому допоможе один із інструментів оціночної панелі Success Insights – «профілювання посади». Керівник відповість на 14 питань, щоб отримати бажаний DISC-профіль найбільш відповідного кандидата на позицію. Порівнявши профілі всіх кандидатів з «ідеальним» профілем, ви чітко побачите, хто з них більше відповідає цій позиції.
Таким чином, за допомогою набору інструментів оцінки персоналу Success Insights ми можемо побачити природний та адаптований стиль поведінки людини. І що дуже важливо — при старті проекту підбору співробітника ми можемо створити бажаний профіль посади людини на цю вакансію.

 

Практичний кейс
Приклад, властивий фармацевтичному бізнесу, здається найбільш доречний у цій ситуації. Візьмемо DISC-профіль, підготовлений для менеджерів по роботі з ключовими клієнтами (KAM – Key Account Manager).
Згідно з профілем DISC, «ідеальний» KAM повинен мати виражений S-фактор (постійність), клієнтоорієнтованість, бути неконфліктним і вміти вибудовувати стабільні схеми роботи. Отже, для KAM найбільше відповідає кандидат з високими факторами I та S та низькими D та C – див. рис.1. Комбінація двох останніх поведінкових факторів не є критичною, головне, щоб домінували фактори IS. На першому місці комунікації, на другому – вибудовування та підтримка відносин.

 

Success Insights застосовувати легко та просто
Щоб заповнити тест та отримати результати за профілем DISC, не потрібно проходити складні багатоступінчасті дослідження, заповнювати паперові анкети.
Поводження з інструментами оцінки для вас максимально спрощене. Електронною поштою людина, яка проходить тестування, отримує посилання на веб-форму тесту та послідовно відповідає на поставлені запитання. Весь процес триває близько десяти хвилин. Після закінчення тесту на сервері формується звіт, який надходить потім респонденту електронною поштою.
Звіти можуть бути підготовлені під будь-яке завдання, що є ще однією перевагою інструментів Success Insights та DISC зокрема. Якщо необхідно оцінити "DISC-профіль менеджера", використовуємо "executive"-версію - DISC-профіль для керівників. Якщо потрібно оцінити медпредставника, працюємо зі звітом для працівників відділу продажу. У звітах подано оцінку співробітників щодо тих завдань, які вони виконують на цій посаді.
Велика перевага інструментів — у їх швидкості та зручності звітних форм для інтерпретації результатів.

 

Плата за надійний орієнтир
Для фармацевтичних компаній панель інструментів для оцінки співробітників Success Insights – це подушка безпеки та надійний барометр якості управлінських рішень.
Для оцінювання будь-якого співробітника можуть застосовуватись різні інструменти Success Insights. По суті це набір різних видів дослідження, який визначає компанія-роботодавець в залежності від своїх потреб щодо співробітників. Відповідно, кожна з окремих частин або необхідний набір складових цього «конструктора» матиме свою ціну.
Вартість найбільш доступного оцінного тесту відповідає 60 доларів США. Це найпростіший 8-сторінковий звіт – «Ефективне інтерв'ю».
Середня ціна пулу оціночних методик для тестування одного менеджера коливатиметься від 100 до 500 у.о. При підборі менеджерів, які у фармбізнесі оперують мільйонними цифрами, це зовсім невелике вкладення, що рятує від багатьох помилок, які можуть припуститися невдало підібраних співробітників.

Віктор Сироватка, Business Development Partner, TZPartners:
— Після кризи 2008 року, через значні зміни робочого середовища, що вимагають від співробітників більшої гнучкості, вищого темпу роботи та підвищення багатозадачності, DISC-профіль медичного представника змінився.
Ключові поведінкові характеристики МП в даний час: наполеглива людина, яка може прийняти творчу ідею та змусити служити її практичним цілям. Використовує прямолінійні методи, але все-таки враховує людей. За потреби готовий переконати у своїй правоті. Ця людина наполеглива і впевнена в собі, цілеспрямована, шляхом командної роботи та орієнтації на результат готова добиватися своїх цілей. Зазвичай добре планує та інтегрує свої дії для отримання результату у роботі. Різносторонній, ініціативний, позитивно діє як конкурентної, і у соціальних областях. Ця людина часто користується заслуженою повагою у колег, потребує різноманітності та змін. Прагне самостійності в широкому полі діяльності та обожнює складні завдання, які дають можливість показати високий результат роботи.

Андрій Анучин, директор спеціалізованої рекрутингової агенції «ФАРМА ПЕРСОНАЛ»:
— Ще зовсім недавно тести для оцінки персоналу викликали недовіру у рекрутерів та HR-менеджерів. Фахівці з підбору персоналу висловлювали сумніви щодо їх ефективності достовірності (валідності). Але прогрес пошуку та створення достовірних інструментів для оцінки персоналу не стоїть на місці, технології розвиваються. Над створенням валідних та ефективних тестів працюють цілі дослідні інститути. Нині достовірність багатьох інструментальних методик сягає 50–60, а деяких випадках — і 85%. Оскільки компанія ФАРМА ПЕРСОНАЛ оперує на рекрутинговому ринку, вона не може пройти повз сучасні методики для оцінки персоналу.

Для довідки
З початку 2012 року ФАРМА ПЕРСОНАЛ розширила портфель кадрових послуг для медичного та фармацевтичного бізнесу України та на правах дистриб'ютора компанії Success Insights готова надати фармкомпаніям комплекс сучасних інструментів оцінки персоналу. Компанія Success Insights – один із світових лідерів в оцінці персоналу. Панель інструментів оцінки персоналу Success Insights нині представлена ​​в 90 країнах світу, 40 мовами. Вже проведено понад 8000000 досліджень. Компанія Success Insights має у своєму складі науково-дослідні інститути, які розробляють нові інструменти оцінки, постійно вдосконалюють існуючі методики, проводять валідизацію та адаптацію в різних країнах світу. 2009 року компанія Success Insights адаптувала свої тести для України.
Практично будь-яка потреба фармацевтичної компанії, пов'язана з управлінням та взаємодією з персоналом, може бути забезпечена завдяки цим методикам. Інструменти оцінки Success Insights застосовуються для вирішення таких завдань, як підбір персоналу, атестація та навчання співробітників, створення програм нематеріального стимулювання, командоутворення, проведення мотиваційного коучингу, створення у компанії внутрішнього кадрового резерву.

Календар подій


<Пред След>
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

LinkedIn Facebook ВКонтакте