Книга «7 граней/таланту» Білла Бонстеттера та Ешлі Бауерс практично недоступна широкому читачеві, оскільки видана обмеженим тиражем під егідою TTI Success Insights Ukraine. Її неможливо знайти на ринку «Петрівка», її неможливо придбати у книгарнях, хоч тема дуже важлива – як розкрити свій талант? І як розкрити таланти своїх підлеглих?
Роботодавці в ряді західних країн, можливо, кажуть, що хочуть, щоб більше співробітників поверталося в офіс, але частка вакансій, які рекламують дистанційну/гібридну роботу, продовжує зростати.
Анніна Герінг
28 червня 2023 р
Примітка редактора: Indeed Hiring Lab раніше випустила власний показник під назвою Remote Job Tracker, який вимірює загальну частку оголошень про роботу в певному місці, які містять ключові слова, пов’язані саме з віддаленою роботою. Сьогодні, коли змішані організації роботи в офісі та вдома стають основним способом гнучкої роботи — що саме по собі викликає зростаючий інтерес як для шукачів роботи, так і для роботодавців і політиків — ми оновлюємо й перейменовуємо Remote Tracker на Remote & Hybrid Job Tracker. Ця повторно випущена серія розширює визначення віддаленої роботи, яке раніше використовувалося для побудови Remote Job Tracker, і тепер включає терміни, пов’язані з гібридними організаціями роботи.
Ключові моменти
Останні глобальні тенденції щодо поширеності гібридних/віддалених організацій роботи, рекламованих у оголошеннях про вакансії, доводять, що хоча роботодавці можуть заявляти, що хочуть, щоб працівники були в офісі більш регулярними, частка оголошень про роботу, які рекламують гнучкість віддаленої/гібридної роботи, значною мірою продовжує зростати. І потенційні працівники показують, що такі домовленості можуть бути тим, чого вони починають очікувати, оскільки пошук віддаленої/гібридної роботи в основному стабілізувався після стрімкого зростання на початку пандемії.
Глобальний ринок праці продовжує відходити від суворих норм роботи вдома, прийнятих під час пандемії, до більш гнучких механізмів. Відповідно до останніх даних Indeed Remote & Hybrid Job Tracker, частка оголошень про роботу, що рекламують гнучкість гібридної/віддаленої роботи, постійно зростає в ряді країн. Але є деякі глобальні варіації в тенденціях — наприклад, у США шукачі роботи, схоже, стали більше зацікавлені дистанційною роботою порівняно з доступними вакансіями, тоді як у Західній Європі тенденція здебільшого протилежна.
У Франції, Німеччині, Великобританії та США оголошення, які відкрито рекламували дистанційну або гібридну роботу, були відносно рідкісними до пандемії, у кожному випадку становили менше 5% усіх оголошень про роботу на початку 2020 року (від найнижчого значення 1,9). % у Франції до 4,3% у Німеччині). До травня 2023 року частка зросла більш ніж удвічі в кожній країні, піднявшись до 8,4% у Франції та США, 14,6% у Німеччині та 15,5% у Великобританії.
Привабливість роботи вдома все частіше розглядається як суттєва перевага для залучення шукачів роботи, особливо в конкурентних секторах, таких як технологічні. Але в той час як частка вакансій, що рекламують віддалену/гібридну роботу, продовжує зростати та досягає нових максимумів у країнах Західної Європи, вона знизилася з піку в лютому 2022 року в 10,4% у США. Зменшення частки віддалених робочих місць у США можна пояснити зміною складу доступних робочих місць. Аналіз даних із Indeed Job Posting Tracker показує значне зниження кількості вакансій у сфері технологій, зокрема вакансій розробників програмного забезпечення, які (станом на 31 травня 2023 року) у Сполучених Штатах впали нижче свого рівня до пандемії, хоча загальна кількість оголошень про роботу в США залишається більшою. ніж на 30% вище рівня до пандемії.
Дистанційне за сектором
Є, звичайно, сектори, де дистанційна робота більш-менш можлива, ніж інші; Наприклад, будівництво чи роздрібну роботу не можна виконувати з дому, їх потрібно виконувати на місці, тоді як більш традиційна «робота на робочому місці» піддається гнучкішим домовленостям. Можливо, найяскравішим прикладом такої «віддаленої» ролі є розробник програмного забезпечення, якому зазвичай потрібне лише надійне підключення до Інтернету, щоб виконувати задовільну роботу. Розробники програмного забезпечення також належать до тих високооплачуваних висококваліфікованих працівників, яких компанії, як правило, докладають більше зусиль, щоб утримати за допомогою гнучкої організації роботи. Це може бути однією з причин того, чому в усіх чотирьох проаналізованих країнах оголошення про роботу для розробників програмного забезпечення, швидше за все, рекламували дистанційну/гнучку роботу.
У всьому світі частка оголошень про роботу розробників програмного забезпечення, що рекламують віддалену/гібридну роботу, набагато вища, ніж частка оголошень загалом. Наприклад, у Великій Британії невелика більшість (50,1%) оголошень про вакансію розробників програмного забезпечення в травні рекламувала віддалені/гібридні домовленості, порівняно з 15,5% оголошень загалом. У травні Франція була країною з найнижчою часткою оголошень про роботу розробників програмного забезпечення, які рекламували гібридні/віддалені варіанти, і навіть тоді ця частка становила понад 32%, порівняно з 8,4% загалом. Тенденції щодо віддаленого розміщення вакансій із розробки програмного забезпечення в Німеччині та США спостерігаються дуже стабільне та однакове зростання частки віддалених/гібридних розміщень протягом останніх трьох років, підвищившись до понад 40% в обох країнах (Німеччина: 45,2 %, США: 42,4%).
Віддалена робота очікується, а не потрібна
Загалом частка шукачів роботи, які активно шукають віддалену гібридну роботу, сьогодні набагато вища, ніж напередодні пандемії, практично в усіх проаналізованих країнах. Але хоча частка повідомлень, у яких згадується віддалена робота, значною мірою продовжує зростати, частка пошуків віддалених варіантів майже не зросла за останній рік після стрімкого зростання в перші роки пандемії. Це може бути дещо несподіваним сигналом про те, що після кількох років успішної роботи вдома шукачі роботи стали очікуванням від віддаленої роботи, а не чимось, чого слід активно шукати.
У проаналізованих європейських країнах частка публікацій із рекламою дистанційних опцій у травні 2023 року була принаймні в 4,7 раза вищою, ніж частка пошукових запитів, які явно шукали терміни, пов’язані з дистанційним керуванням.
Наприклад, у Франції, хоча 8,4% оголошень про роботу згадують віддалену/гібридну роботу, лише 0,6% пошукових запитів спрямовані на виявлення таких оголошень. Подібна тенденція була в Німеччині (пошукові запити: 3,1% проти 14,6% публікацій) і Великобританії (пошукові запити: 2,7% проти 15,5% публікацій). Важливим викидом є Сполучені Штати, де частка пошуків віддалених термінів (9,4%) приблизно дорівнює частці публікацій (8,4%), які містять віддалену/гібридну термінологію.
Висновок
У той час як публічна статистика та опитування допомагають нам зрозуміти, скільки людей насправді працюють з дому, рекламовані варіанти роботи з дому в оголошеннях про вакансії мають перевагу в тому, що вони забезпечують більш надійний показник уподобань компаній і допомагають нам зрозуміти постпандемічний характер роботи з дому. додому. Наш останній Remote & Hybrid Job Tracker показує, що хоча багато роботодавців хочуть, щоб їхні працівники повернулися в офіс, це не означає, що вони припиняють рекламувати роботу вдома, щоб залучити таланти, які користуються великим попитом. У той же час стагнація тенденцій пошуку віддаленої роботи показує, що шукачі роботи стають тим, чого шукачі роботи очікують або припускають, що запропонують їхні роботодавці, а не тим, чого вони активно шукають. Особливо на обмежених ринках праці, таких як Німеччина та Великобританія, переговори про варіанти роботи з дому можуть стати стандартом.
Працювати вдома – це завжди. Проте ринок праці в багатьох країнах охолоджується, і майбутнє залишається невизначеним, як показують наші останні оновлення ринку праці для Німеччини, Великобританії та США. Тим не менш, попит на кваліфікованих працівників є високим для багатьох професійних груп. Буде цікаво спостерігати, чи призведуть жорсткі умови на ринках праці в Європі до подальшого збільшення частки віддалених професій — для тих професійних груп, які можуть працювати вдома — і наскільки високими можуть стати ці частки, перш ніж вирівнятися, як це сталося в США (що може сигналізувати що ці переваги припускаються/очікуються шукачами роботи).