Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 31 вакансий
  • Медицина
  • 367 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий
Рекомендуємо книгу
7 граней/таланту

Книга «7 граней/таланту» Білла Бонстеттера та Ешлі Бауерс практично недоступна широкому читачеві, оскільки видана обмеженим тиражем під егідою TTI Success Insights Ukraine. Її неможливо знайти на ринку «Петрівка», її неможливо придбати у книгарнях, хоч тема дуже важлива – як розкрити свій талант? І як розкрити таланти своїх підлеглих?

5 порад щодо внутрішньої комунікації під час війни

В нових умовах воєнного стану, на підприємствах, крім іншого, слід подбати про коректне інформаційне наповнення внутрішніх каналів комунікації. Це значно сприятиме підвищенню ефективності роботи.

Допомогу відповідними порадами надає Національне агентство з питань державної служби.

1. Поставте людей на перше місце

Безпека та здоров’я людей мають бути на першому місці. Проконтролюйте, щоб ваші працівники отримували перевірену інформацію щодо: необхідних в період воєнного стану ліній зв’язку зі службами першої необхідності, контактів волонтерських центрів, корисні мапи щодо забезпечення їжі/ води/ ліків в регіонах їх перебування тощо. Людяність в наш час — це основа вашої комунікації в органі.

2. Підтримуйте прозоре керівництво

В кризовій ситуації має працювати справжнє лідерство. Коли керівники відкрито та проактивно діляться інформацією зі співробітниками, пропонують чіткий план діяльності та визначають пріоритетні завдання для структурного підрозділу та підприємства в цілому.

3. Бережіть цінності

Вся країна об’єдналися заради спільної мети — перемоги. Ми робимо свою роботу, долаємо труднощі, виходимо за межі можливого. Робимо ми все це керуючись цінностями, які дають нам віру в майбутнє: відповідальність, доброчесність, професіоналізм, командна робота/ співпраця та ефективність/ результативність.

Пишіть колегам про те, що нас об’єднує, що нас рухає вперед, і чому наші цінності — це запорука успіху.

4. Проявляйте емпатію

Не забувайте, що всі працівники знаходяться в різних життєвих обставинах. Вони стикаються з величезною невизначеністю та відчувають весь спектр емоцій від страху, смутку, тривоги та розчарування до патріотизму, натхнення та радості за отримані перемоги. Не ігноруйте ці емоції та вибудовуйте комунікацію, враховуючи потреби в їх підтримці та порозумінні.

5. Зберігайте оптимізм

В «режимі самозбереження» людям набагато легше відчувати негативні емоції. Тож оптимістичний тон вашої внутрішньої комунікації сприятиме позитивному мисленню, мотивуватиме і надихатиме співробітників. Не цурайтеся гумору, адже він допомагає запалювати посмішки та переживати найтемніші часи. Ми ж українці!

Источник: www.hrliga.com

подписаться на рассылку

Календар подій


<Пред След>
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

LinkedIn Facebook ВКонтакте