Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 33 вакансий
  • Медицина
  • 364 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

Аутплейсмент

                                                                                                   Аутплейсмент – «шлях шляхетності» для керівника
Така доля керівника – часто доводиться приймати важкі рішення. Один із найнеприємніших моментів – звільнення співробітника, особливо, коли настають важкі часи, а скорочувати доводиться хорошого, перевіреного фахівця. Так, життя суворе, але є можливість зробити його гуманнішим, та ще й з користю для справи. Можливість це звуть outplacement.

Outplacement (аутплейсмент) - працевлаштування співробітників, що звільняються.

Цю послугу зазвичай надають рекрутингові агенства, завданням яких є організація процесу звільнення співробітників найбільш щадним способом. У нинішній кризовій обстановці, коли в усьому світі підприємства змушені реструктуризуватися та скорочувати персонал, західні компанії вже користуються цією послугою, на відміну від більшості вітчизняних роботодавців, які втрачають усі переваги такого підходу.

Що саме можна виграти, звернувшись до аутплейсменту?

  • Незважаючи на цілком природний стрес, люди, які звільняються, не відчувають себе покинутими напризволяще і майже повністю зберігають працездатність на період до безпосереднього звільнення – вони знають, що про них подбають;
  • Ви збережете хороші відносини з фахівцями, що звільняються, і в разі потреби зможете знову запросити їх на нові позиції.
  • Ви насправді демонструєте турботу компанії про своїх співробітників, підвищивши тим самим їх мотивацію, лояльність і, зрештою – продуктивність праці;
  • Ваші спеціалісти не шукатимуть роботи у Ваших конкурентів;
  • Ті, хто звільняється, не почнуть організовуватися з метою відстоювання своїх прав. А за статистикою, 73% судів пов'язаних зі звільненням співробітників вирішується не на користь роботодавця.

Прийнявши рішення про скорочення штату, керівник звертається до компанії - аутплейсер і укладає договір, згідно з яким звільненим зобов'язуються допомогти у пошуку нової роботи. Послуга ця дуже доступна: її вартість становить зазвичай 1-2 місячні оклади працевлаштованого співробітника.

По суті, аутплейсмент, це комплекс професійних консультацій, що дозволяють співробітникам, що скорочуються, зорієнтуватися на ринку праці і швидко знайти підходящу роботу. Послугу аутплейсменту можна поділити на два етапи.

Перший етап – психологічна підтримка кандидатів та розробка стратегії пошуку роботи. Цей етап включає наступні заходи:

  • Інтерв'ю зі співробітником – збираються відомості про професійні якості звільненого, біографічні дані, з'ясовуються особисті якості;
  • Оцінка реальних професійних та особистих якостей кандидата – використовуються різні види тестування персоналу.

На підставі інтерв'ю та тестування проводиться:

  • Грамотне оформлення резюме кандидата;
  • Визначення спектра вакансій, які сумісні з професійними та особистими якостями кандидата;
  • Розробляється алгоритм пошуку роботи – визначається коли і куди відправляти резюме, де розміщувати його в Інтернеті;
  • У разі потреби проводиться тренінг з проходження інтерв'ю у потенційних компаніях – роботодавцях;
  • Визначається необхідність і даються рекомендації щодо проходження професійних тренінгів.

У цей період, крім рекрутера з людиною працює ще й психолог – він морально підтримує його, не даючи розвинутися депресії, консультує з різних психологічних нюансів процесу пошуку роботи. Адже для багатьох людей робота – це життя. А за десяток років на одному місці вони могли забути, як її шукати.

Завдяки заходам здобувачі окрім працевлаштування отримують масу користі: дізнаються свою реальну «цінність» на ринку праці, отримують грамотну розшифровку свого психологічного портрета, моральну підтримку з боку компанії. Аутплейсер стежить, що людина юридично правильно пішов із компанії – що зробили всі необхідні записи у його трудовий книжці, виплачені всі належні гроші, що він обов'язково отримав рекомендаційний лист.

Другий етап – безпосередній пошук роботи. Агентство разом із кандидатом складають базу даних потенційних компаній, виходячи із загальної оцінки ринку та побажань кандидата. Можна сказати, розробляється маркетингова програма просування кандидата цьому ринку. Якщо в агентстві на даний момент існують відповідні вакансії, кандидат має можливість взяти участь у конкурсі. Але навіть якщо на даний момент таких вакансій немає, консультант допомагає співробітнику знайти їх за допомогою інших методів пошуку: в Інтернеті, ЗМІ, за рекомендаціями тощо. Далі люди готують до проходження інтерв'ю в обраній організації, а після її проходження аналізують результат:

  • Якщо результату не було досягнуто, виявляються можливі причини і проводиться необхідна корекція.
  • Зазвичай аутплейсер забезпечує проходження кандидатом не менше трьох інтерв'ю у вибраних компаніях.

Звісно, ​​гарантувати працевлаштування на 100% аутплейсер неспроможна, т.к. люди далеко не завжди точно виконують рекомендації, а деякі і зовсім не хочуть до них прислухатися. Незважаючи на це, ми бачимо, що звернення до послуги аутплейсменту значно підвищує можливість швидкого та бажаного працевлаштування.

По суті, будучи суттєвою інвестицією в «бренд» хорошого роботодавця, аутплейсмент приносить компанії-роботодавцю відчутну вигоду навіть у такій непростій ситуації. Компанія ФАРМА ПЕРСОНАЛ готова у разі потреби надати своїм клієнтам як консультативну, так і практичну допомогу у цьому питанні. Ваші співробітники навіть після переходу на нову роботу залишаться добрими друзями.

Календар подій


<Пред След>
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

LinkedIn Facebook ВКонтакте