«
Коли я проводив порівняння видатних керівників та керівників із середніми показниками, виявилося, що близько 90% успіху на позиціях такого рівня є наслідком високого рівня Емоційного інтелекту, а не когнітивних здібностей»
- Деніел Гоулман
7 грудня у «Pharma HR-Training» пройшов тренінг EQ «Оцінка емоційного інтелекту». Його провела Цветослава Йорданова, міжнародний сертифікований бізнес-коуч із Франції.
Ухвалення правильних рішень починається з розуміння свого власного емоційного інтелекту (EQ). Дуже часто вважають, що EQ та IQ взаємозамінні, але це два абсолютно різні поняття. IQ – визначає розумовий інтелект людини, тоді як EQ – визначає емоційний інтелект.
EQ – це можливість відчувати, розуміти та використовувати емоції для підвищення рівня взаємодії та результативності. У середовищі EQ грає незамінну роль, оскільки він допомагає використовувати отримані знання про емоції для більш ефективної роботи. Оцінка EQ допомагає передбачити, як люди будуть реагувати та приймати рішення у різних ситуаціях.
Люди з високим рівнем емоційного інтелекту стійкі до зовнішніх впливів, прекрасні «переговорники», вміло спілкуються та налагоджують зв'язки, вміють урегулювати конфлікти, самоорганізовані та переконливі.
Учасники тренінгу 7 грудня отримали багато теоретичної інформації та практично застосовних знань та навичок. У тому числі дізналися, як впливають на кожного з нас 7 особистих базових емоцій: любов, страх, ненависть, гнів, радість, смуток та заздрість. На тренінгу розібрали 5 категорій EQ: самоусвідомлення, саморегуляція, мотивація, емпатія, навички спілкування та роль цих категорій у роботі та в особистому житті. Усі учасники тренінгу пройшли тест на визначення свого емоційного інтелекту за опитувальником Success Insights EQ, а також отримали рекомендації щодо розвитку особистого емоційного інтелекту.