Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 33 вакансий
  • Медицина
  • 364 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

29 жовтня Ганна Власова провела у «Pharma HR-Training» тренінг «Управління компенсацією»

04.11.2013

Програма тренінгу "Управління компенсацією"

29 жовтня у «Pharma HR-Training» відбувся тренінг «Управління компенсацією». Його провела Ганна Власова – засновник та директор Школи HRM. Анна понад 15 років проводить програми професійного розвитку для менеджерів з управління людськими ресурсами та програми управлінського розвитку для власників та ТОП-менеджерів.

Добре збалансована компенсаційна частина оплати праці сприяє і дуже часто є чи не основою залучення співробітників у робочий процес та досягнення результатів на своїх робочих місцях.
Але як оптимально побудувати процес взаємодії між співробітником та організацією по всіх наріжних точках компенсації, чи це компенсаційний пакет, система стимулювання чи індивідуальна мотивація? Систему, яка ідеально впишеться під усі бізнес-процеси компанії? Адже відомо, якщо ми чимось не керуємо, воно починає керувати нами. Ганна розповіла учасникам тренінгу про, на її погляд, оптимальний спосіб побудови компенсаційного пакета та підводних каменів, які потрібно враховувати при цьому.
Систему стимулювання в компанії важливо прив'язувати до цілей та планів компанії. Мета побудови системи стимулювання – як захопити людей роботою. І якщо людині не цікаво в цій системі, вона йде. Система стимулювання обов'язково має бути:

  • Зрозуміла, реальна, гідна;
  • Очікувана, вагома.

Мета мотиваційного клімату в компанії - змусити людей працювати добре, давати максимальні результати.
Ідеальний мотиваційний клімат у компанії складається тоді, коли керівник цінує підлеглих, підлеглий цінує керівника, йому виходить виконувати свою роботу. І дуже важливо, коли між керівником та підлеглим існує домовленість щодо значущих для них індивідуальних мотиваційних цінностей, не виникає конфліктів з істотних для них питань, чи то гроші, комфорт, розвиток, відносини, робочі «виклики» тощо. Прекрасно, коли індивідуальні цінності співробітників, цінності їхнього лідера та компанії збігаються.
У ході тренінгу Анна дала практичні рекомендації, на що спиратися та які інструменти використовувати при побудові системи управління компенсацією у компаніях.
На завершення тренінгу Андрій Анучин, директор спеціалізованої агенції «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» представив учасникам дослідні продукти, які готують експерти компанії. Серед них:
1. «Огляд зарплат та компенсацій для фармкомпаній». Публікується з 2004 року. В даний час 2 випуски на рік (зріз - березень та вересень).
2. «Огляд зарплат та компенсацій на ринку клінічних досліджень (CRO)» Випускається з 2012 року (зріз даних – березень).
3. "Огляд штатів фармкомпаній". Публікується з 2010 року (зріз – липень-серпень).
4. Індивідуальні дослідження проектів під цільові замовлення компаній фарм. сектора (по сегментах, регіонах, позиціях, компенсаційному пакету і т.д.).

Презентацію Андрія Анучина ви можете завантажити тут: Огляд досліджень 2013 рік

Календар подій


<Пред След>
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

LinkedIn Facebook ВКонтакте