Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 33 вакансий
  • Медицина
  • 364 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

"ФАРМА ПЕРСОНАЛ" на зустрічі Pharma HR-club представив масштабний проект оцінки випускників фармацевтичних ВНЗ України

02.12.2013

І знов учасники Pharma HR-club зібралися разом. Цього разу зустріч клубу була присвячена проблематиці «Гредьюейт рекрутменту чи рекрутменту студентів-випускників ВНЗ».

Андрій Анучин, директор спеціалізованої агенції «ФАРМА ПЕРСОНАЛ», відкриваючи зустріч, розповів про ситуацію з гредьюейт рекрутментом у світі. Адже на Заході практика програм роботи із випускниками вже давно має успіх. Подібні програми існують у великих транснаціональних компаніях, таких як Mars, Danone, Nestle, Procter&Gamble та великих консалтингових компаніях.

У країнах СНД напрямок гредьюейт рекрутменту активно розвивається. З кожним роком кількість компаній, які запускають системні програми для студентів та випускників, стає дедалі більшою. Безумовно, до цього приходять компанії, де найгостріше відчувається дефіцит професійних кадрів – IT, телекомунікаційні, промислові компанії, сегмент FMCG.

Причини популярності гредьюейт рекрутменту можна розділити на:

  • Ринкові, економічні причини
  • Дефіцит досвідчених спеціалістів
  • Можливість закривати рядові позиції, де не потрібна експертиза
  • Створення зовнішнього кадрового резерву
  • Економія на рекрутингу і зарплаті фахівців-початківців
  • Залучення під тимчасові проекти

 

Стратегічні, іміджеві причини

  • Можливість виростити співробітників «під себе», а не переучувати досвідчених
  • Приплив нових ідей та «свіжої крові»
  • Боротьба за таланти, зростання конкуренції за талановитих студентів
  • Формування іміджу компанії як привабливого роботодавця

Андрій Анучин розповів і про особливості роботи з гредьюейт-аудиторією, етапи програми набору молодих фахівців, про складності створення та втілення програм гредьюейт рекрутменту в компаніях, а також про формування HR-бренду компанії у студентському середовищі.

Після презентації Андрія Анучіна на зустрічі виступили експерти з управління персоналом з інших галузей. Олександр Попов, керівник проекту «Міжкорпоративний університет» поділився практичним досвідом реалізації програм гредьюейт рекрутменту переважно серед студентів технічних ВНЗ. Компанії-замовники для цього проекту були: МТС-Україна (ініціатор проекту), МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, Київська Інвестиційна Група, Вімм-Білль-Данн Україна.

Віктор Сироватко, директор з розвитку компанії TZPartners розповів про інструментальні методи оцінки поведінки, мотивації, здібностей студентів на виході з ВНЗ за допомогою інструментів TTI Success Insights. Ці інструменти безпосередньо використовували під час реалізації проекту «Міжкорпоративний університет».

Неймовірно, як правильна оцінка молодого фахівця впливає його подальший професійний шлях. Таким чином, студенти отримують путівник, який дозволяє їм стати експертами у своїй сфері, якщо вони оберуть роботу відповідно до своїх талантів та мотивації.

Продовжуючи зустріч своїм досвідом з реалізації програм роботи з випускниками фармацевтичних ВНЗ, поділилася Тамара Шендерей, менеджер з підбору та оцінки персоналу Корпорації «Артеріум».

На завершення виступила Олена Рижова, керівник проекту "Гредьюейт рекрутмент" компанії "ФАРМА ПЕРСОНАЛ". Олена розповіла учасникам зустрічі Pharma HR-club про те, що компанія «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» планує у 2014 році здійснити масштабний проект оцінки випускників фармацевтичних факультетів ВНЗ України (Харків, Київ, Донецьк, Одеса, Запоріжжя, Дніпропетровськ).

Цей проект дозволить формувати та поповнювати кадровий резерв фармацевтичних компаній-клієнтів, а також створювати імідж компанії як привабливого роботодавця для студентів та випускників (позитивний HR-брендинг) фармацевтичних та медичних ВНЗ України.

Оціночні та PR-заходи у ВНЗ фахівці «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» планують провести у січні – березні 2014 року. І надати зведений звіт для компаній уже у квітні – травні 2014 р.

На 1-му підготовчому етапі планується:

  • виявити потреби компаній – учасників проекту;
  • створити оптимальний профіль посади для кожної конкретної компанії (Job-профілювання).

Завдання 2-го етапу – виявити сфери інтересів (визначити найбільш бажані професії) студентів за допомогою:

  • профорієнтаційного семінару для студентів (з інформацією щодо цілей майбутнього дослідження);
  • проведення анкетування (за спеціально розробленою анкетою);
  • аналізу успішності та практичних досягнень студентів (за даними з деканату).

На 3-му етапі буде проведено інструментальну оцінку (он-лайн тестування) студентів, а саме їх:

  • поведінкових характеристик людини (опитувальник DISС);
  • інтересів, мотивів, цінностей людини (опитувальник Motivators);
  • талантів, здібностей, компетенцій (опитувальник PTSI – Professional Talent Skills Inventory, можливо, за наявності бюджету).

4-й етап передбачає проведення індивідуального інтерв'ю з кожним студентом з метою виявлення особистісних компетенцій та обговорення результатів.
Робота зі студентами проходитиме безпосередньо у ВНЗ протягом 2-5 робочих днів.

На 5-му етапі буде сформовано індивідуальний звіт за результатами дослідження (за кожним студентом) та буде сформовано рейтинг студентів.

Інформація, яка буде представлена ​​у звіті щодо кожного студента:

  • Результати он-лайн оцінки (DIS, Motivators, опитувальник PTSI);
  • Професійні компетенції (середній бал диплома, досвід роботи, стажування, практики, наукові роботи, знання англійської мови);
  • Особистісні компетенції (комунікабельність, здатність до навчання, керованість (ступінь конфліктності), організованість (дисципліна);
  • Мотивація (фінансова, орієнтація в розвитку (бажання розвиватися);
  • Ризики (у якому місті реально працювати оцінюваний, чи готовий до переїзду, наявність сім'ї);
  • Зведений бал (рейтинг студента).


На завершення зустрічі Pharma HR-club, на гостей чекав фуршет і приємне спілкування.

До наступних зустрічей на Pharma HR-просторі!:)



Фото із зустрічі Pharma HR-club ви можете переглянути здесь.

Відео із заходу: https://www.youtube.com/watch?v=Pd0RjDSzm9o&feature=youtu.be

Презентації доповідачів:
Андрій Анучин "Greduate Recruitment. Ситуація у світі. Тенденції та можливості"

Олена Рижова, керівник напряму Greduate-рекрутингу компанії "ФАРМА ПЕРСОНАЛ" "Проект оцінки випускників фармацевтичних ВНЗ України у 2014 році"

Тамара Шендерей, менеджер з підбору та оцінки персоналу, Корпорація "Артеріум", "Артеріум - найкращі можливості для молодих талантів!"

Олександр Попов, керівник проекту "Міжкорпоративний університет", "Підсумки проекту"

 

Календар подій


<Пред След>
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

LinkedIn Facebook ВКонтакте