Мій кабінет
Каталог роботодавців
  • Інше
  • 51 вакансий
  • Аптеки
  • 232 вакансий
  • Виробництво
  • 16 вакансий
  • Маркетинг
  • 31 вакансий
  • Медицина
  • 367 вакансий
  • Продажі
  • 276 вакансий

ФАРМА ПЕРСОНАЛ планує провести дослідження впізнаваності іміджу роботодавця серед фармацевтичних компаній

Теплі весняні дні принесли нову зустріч учасників Pharma HR-club!

На цей раз 20 березня гості зібралися послухати експертів на тему побудови HR-бренду компанії.

HR-брендинг – новий тренд на ринку праці в Україні та світі. Незважаючи на свою молодість, він викликає живий інтерес у учасників HR-спільноти. Це наслідок глобальної конкуренції ринку праці, де люди – головний конкурентний ресурс.

HR-брендинг – це комплекс довгострокових стратегічних заходів, спрямованих на посилення HR-бренду компанії. Цей напрямок роботи з репутацією компанії як привабливого роботодавця.

«Сильний бренд роботодавця впливає на ефективніший процес залучення кандидатів, зниження витрат на рекрутинг. Компанія отримує більше відгуків талановитих, кваліфікованих фахівців. Помітно знижується плинність персоналу, збільшується продуктивність праці співробітників та його рентабельність. У результаті підвищується рівень задоволеності та лояльності клієнтів. Компанія набуває стійкості під час економічних спадів. А співробітники виявляють більше ініціативи, творчості та інновацій зі свого боку», - розповів про переваги побудови сильного HR-бренду Андрій Анучин, директор спеціалізованої агенції «ФАРМА ПЕРСОНАЛ».

Катерина Печеніхіна, Employer branding manager компанії PricewaterhouseCoopers (офіс у Росії) у своїй презентації поділилася найкращими практиками компанії у побудові бренду роботодавця. Компанія PwC пропонує своїм співробітникам можливість навчатися та завжди відкрита до діалогу з ними. Це та основа, на якій у компанії формується сильний бренд роботодавця.

Наталія Снімщикова, HR-директор компанії «Такед-Україна» на зустрічі Pharma HR-club виступила з доповіддю «Штрихи до портрета кращого роботодавця». Наталя у своїй доповіді сказала, що в компанії прагнуть брати на роботу людей, здатних швидко вчитися, миттєво отримувати уроки з помилок (своїх і чужих) і трансформувати все це в реальний практичний досвід. Основа кадрової політики у компанії – «фокус на людей». А це означає, що співробітники знають, що відбувається в компанії, їхня думка враховується при прийнятті рішень, вони знають, як їхні зусилля впливають на загальний результат, їхній внесок цінують, а заслуги – визнають, вони бачать свої кар'єрні перспективи.

Ігор Трофімов, креативний директор HR-брендингової агенції «Makelove» показав учасникам зустрічі Pharma HR-club низку креативних рішень, як результат роботи над побудовою HR-бренду компаній.

І на завершення зустрічі Олена Биченок, PR-консультант спеціалізованої агенції «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» виступила з доповіддю «Дослідження впізнаваності іміджу роботодавця як запорука успішного HR-брендингу». Олена розповіла, що компанія «ФАРМА ПЕРСОНАЛ» з квітня 2014 року розпочинає дослідження впізнаваності та привабливості бренду роботодавця серед фармкомпаній України.

Результатами цього дослідження будуть:

  • Рейтинг фармкоманій в Україні як роботодавців
  • Значимість різних внутрішніх та зовнішніх факторів привабливості роботодавців у різних цільових аудиторіях (студенти, люди, які шукають роботу, працюючі кандидати)
  • Пріоритетні канали комунікації з цільовими аудиторіями
  • Компанії-учасники дослідження також одержують характеристику своїх сильних та слабких сторін, характеристику слабких та сильних сторін своїх конкурентів (у модифікованому звіті)

Весняна зустріч Pharma HR-club подарувала учасникам нові корисні прикладні знання та, звичайно ж, приємне спілкування.

До нової зустрічі!

Тут ви можете завантажити презентацію «Дослідження впізнаваності іміджу роботодавця як запорука успішного HR-брендингу»

Календар подій


<Пред След>
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

LinkedIn Facebook ВКонтакте